Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 253 937 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
STATYSTYKI GOOGLE -
1 313 827

To wy faceci robicie z nas księżniczki!

piątek, 12 października 2012 15:13
Skocz do komentarzy

 

Czytając ostatnio pewien artykuł o księżniczkach...

 

(Uwaga: Tekst musiałam trochę zmienić, bo pisałam go w dość mocnym gniewie i nie wszystko dokładnie w nim wyjaśniłam!)

 

u niejakiego Kominka... DOWIEDZIAŁAM SIĘ, KIM JEST WEDŁUG NIEGO RZEKOMA KOBIETA KSIĘŻNICZKA. Okazuje się, że jest to osoba, która nie potrafi płacić za siebie i oczekuje tego od swojego towarzysza i nie ważne, kim on jest, czy chłopakiem, mężem czy kolegą.

 

 

Opisując, dlaczego nie lubi księżniczek i kim dla niego jest księżniczka czułam złość w zasadzie do tego faceta. Bo już naprawdę faceci chcą być całkiem wygodni, i nie mieć żadnych zobowiązań wobec jakiejkolwiek kobiety. Najlepiej jak taka nie dość, że ma być piękna i mądra, wyglądać cudownie, dobrze spełniać się, jako kobieta no wiadomo, o co chodzi, czyli spełniać każdą ich zachciankę, to jeszcze dodatkowo płacić wszędzie przynajmniej za siebie.

 

Zastanawiam się tylko, jaką rolę ma spełniać w ogóle taki facet?

Ma być tylko inteligentny?

 

A gdzie jakaś klasa? Przynajmniej w zachowaniu...

 

Nie wiem, ale może ja jestem z innej bajki i tego nie potrafię zrozumieć, że jest to w tej chwili dla faceta taki wielki i wkurzający go problem.

 

Zawsze wydawało mi się, że zaproszenie gdzieś przez niego kobiety, to dla niego jakiś tam nawet zaszczyt, przyjemność i on sam chce czuć pewną taką wyższość, choćby w tym płaceniu w kawiarni, restauracji. A tu okazuje się, że coraz więcej mężczyzn woli umawiać się z takimi kobietami, które płacą same za siebie, albo nawet chętne są zapłacić i za faceta. Jak to potrafi się wszystko zmienić nie tylko pokoleniami, ale i w głowie takiego człowieka.

 

Z drugiej strony to sami faceci stwarzają takie sytuacje i kreują kobiety na księżniczki. A po za tym jak można pisać o kasie i księżniczkach, jak można w ogóle tego nie zauważyć i nie widzieć żadnej w tym swojej winy, że kobiety stają się księżniczkami?

 

A przepraszam...

Kto Ci facecie kazał zapraszać nas na kawę?

Kto Ci kazał proponować kino, wyjście na imprezę czy wystawę?

Kto kazał Ci kupować prezenty, proponować kasę za coś? Kto?

 

Nie chcesz, to tego nie rób, albo zrób tak, abyśmy oboje czuli się fajnie i kolorowo bez tej kasy.

 

 

Nie wiem skąd u Was panów biorą się te chore insynuacje, skąd pomysły, aby kobiety bardziej się starały i nie wyciągały od Was czasem jakiejkolwiek kasy?!

 

Sami panowie stwarzacie takie sytuacje, a później się dziwicie, jak taka jaśnie pani stała się księżniczką?

Bo co? Bo nie zapłaciła za swoją kawę????? Takie myślenie o kobiecie to jakiś obsurd!!!!

 

Inna sprawa, że dzisiejsze umawianie się z dziewczyną opiera się mocno na pieniądzach i wiele kobiet woli nie mieć żadnych zobowiązań, dlatego płaci za siebie nawet w restauracjach.

 

Ale panowie...  Nie róbcie z siebie już takich ofiar, oferm, czy jak tam!!!

 

Nikt kasy nie ma wystarczająco dużo, aby na prawo i lewo rozdawać, nawet zapraszając kogoś na taką zwykłą kawę czy herbatę.

 

Smutne jest to, że nowe pokolenia będą mieć coraz większy z tym problem i faktycznie... Zamiast chłopak spotkać się z dziewczyną w parku, na łące, będzie myślał o tym jak najwygodniej załatwić tę sprawę rozliczenia się przy kasie…

 

 

 

 

 

kontakt:

minawetp@wp.pl

 

Podziel się
oceń
0
2



Więcej na ten temat


Komentarze do wpisu

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 18 października 2016 6:16

    Fajna strona

    autor Ciocia6

    blog: http://www.uilfplnovara.it/modules.php?name=Journal&file=display&jid=261

  • dodano: 13 października 2016 6:19

    Tak trszymać

    autor Ciocia70

    blog: http://perekhid.te.ua/index.php?subaction=userinfo&user=ibyzom

  • dodano: 05 października 2016 13:40

    Super strona

    autor Dominika6

    blog: http://search-engine.resellablez.com/modules/profile/userinfo.php?uid=44156

  • dodano: 17 lipca 2016 0:50

    super stronka

    autor serenka2367

    blog: http://cheapbattery.forumcity.com/profile.php?mode=viewprofile&u=445

  • dodano: 26 maja 2016 3:27

    OK WPIS

    autor dorcia456

    blog: http://sitezaferspor.com/profile.php?lookup=3113

  • dodano: 19 czerwca 2013 14:01

    Dobry blog, pozdrawiam!

    autor Piotrek

    blog: http://pit2013.blox.pl/

  • dodano: 20 grudnia 2012 18:00

    Czytam i jestem coraz bardziej zaskoczona wpisami. Kobietki !!!! Mam do Was pytanie. Chcecie miec bogatego ksiecia ? ... czy wolicie czuc sie przy swoim wybranym "ksieciu" jak ksiezniczka ?? Co Wam z pieknej bizuterii jesli Wasz wybrany bedzie nia obdarowywac kazda ladniejsza?? Czy nie wolicie czuc sie wyjatkowe poprzez wszystko inne? Czuc sie najwazniejsza, najwartosciowsza dzieki wszystkiemu co nie jest materialne ( typu pierscionek czy sponsoring) to najcudowniejsza rzecz na swiecie. Wole czuc sie ksiezniczka przy biednym giermku niz byc kobieta bogatego ksiecia!!!!!!

    autor Ona_nikt

  • dodano: 23 października 2012 13:30

    Podobają mi się słowa profesora Lwa Starowicza, że prawdziwym mężczyzną nie jest ten który stoi i zastanowia się przed sklepem jubilerskim a taki który kupuje dla kobiety coś pięknego z biżuterii.
    Inne pytanie a jak ma mężczyzna okazać kobiecie, że ją kocha ? z komunikacją słowną u nich nie za dobrze, zostają więc prezenty i zabieganie o jej względy
    pozdrawiam i dziekuję za komentarze

    autor dobrycoach

    blog: dobrycoach.bloog.pl

  • dodano: 21 października 2012 17:16

    To się nazywa... chciwość? Czasami się zastanawiam czy nie lepiej było, gdy kobiety były trochę mniej niezależne, bo tworzą się takie dylematy. Kiedyś to było normalne, że mężczyzna zabiega o kobietę i tyle.Nasze czasy to chyba najdziwniejsza epoka w dziejach ludzkości i problem narasta...

    autor Kamila

    blog: kemsi044.bloog.pl

  • dodano: 19 października 2012 16:53

    Może ten facet,który to pisał,to "jaśnie pan hrabia" o wielkim mniemaniu o sobie.
    *
    Księżniczką być,
    kochać,marzyć i śnić
    i mieć wciąż dwadzieścia lat,ach..
    - cóż byłby wart ten świat,
    obdarty z uczuć szat
    i serca książęcych komnat
    dla tego jedynego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    autor 1beam

    blog: ejbpm.bloog.pl

  • dodano: 19 października 2012 14:06

    Dla wszystkich księżniczek, książąt, oraz facetów i kobiet płacących za kawę i nie tylko, a przede wszystkim dla naszej Minawetp, dzięki której możemy tu tak pięknie prezentować swoje poglądy w przedmiotowej materii "kasy za..." serdeczne życzenia cudnego i słonecznego łikendu :-)

    autor Kocio

  • dodano: 18 października 2012 18:58


    Witaj Zjawo! Poeta nie może gniewać się na świat!!!
    i pisać w gniewie! Poeta jest jak sekretarz Pana Boga- pisze to co natchnienie mu każe, ale nigdy w gniewie!!!Poeta nie może dać się pogniewać choćby go opluto!!! Czy prorok byłby prorokiem gdyby pałał gniewem do świata???
    Pozdrowienia Pani Zjawo!

    autor Zbigniew

    blog: www.zgluszczyk.pl

  • dodano: 18 października 2012 15:17

    Witaj !
    -Każdy mężczyzna chce mieć swą księżniczkę ,
    -By tulić się do niej nocami ,
    -Serce gorącą miłością zapłonie ,
    -Nie będzie żył marzeniami.
    Pozdrawia i zaprasza romantyk PAKO !

    autor Pako.

    blog: Pako2.bloog.pl.

  • dodano: 17 października 2012 19:08

    Mój chłopak wkurza sie jak chcę zapłacić sama za siebie. Widać wtrafiłam na wyjątek. Ale fakt dużo facetów myśli, ze kobieta jest rozpieszczoną ksieżniczka. tylko gdzie ich klasa i inteligencja ? oni sami zachowują sie jak rozpieszczeni bachorzy.
    Fajne przemyślenia.;) Pozdrawiam.;*

    autor That Other

    blog: flower-of-optimism.bloog.pl

  • dodano: 17 października 2012 9:24


    Przeglądałem Twoje wpisy- piszesz ciekawie i stawiasz mądre pytania więc nie jesteś nastolatką!!!Nie chcesz powiedzieć - trudno, jakoś to przezyję!

    autor Zbigniew

    blog: www.zgluszczyk.pl

  • dodano: 17 października 2012 9:09

    A właśnie, że nie powiem!!!! :-) Niech to siedzi w Twoje głowie!!!! :-) Widzisz... raz piszesz... po co zawile?, a raz, że prostota stoi w sile! Tak czy inaczej nie wiem skąd to się u mnie bierze, może dlatego, że moja zmienność, która głęboko siedzi we mnie, sprawia że raz jestem kobietą silną, dojrzałą a raz, bezbronnym małym dzieckiem.

    autor Autor

  • dodano: 17 października 2012 8:53


    MINAWEPT widzę że coś zmieniłaś w tekście I teraz ma to dobry wydźwięk! W ostatnim słowie powiedziałaś- ,,Nie ja nie będę się obrażać i masz rację, teraz gdy czytam te słowa to są zbyt proste jak na mnie :)"Słusznie , nie ma co się obrażać!!!Co zaś się tyczy uszczypliwości , że te moje słowa są zbyt proste jak na Ciebie powiem tyle - Życie samo potrafi sobie komplikować swoje ścieżki po cóż więc nam jeszcze dokładać zawiłośći i i niepotrzebnych trudności! W prostocie jest mądrość , szczerość ,zaufanie!!!Prostota ma wszystkie cechy małego dziecka- nie kalkuluje nie kombinuje , mówi szczerze bez pułapek, zwraca się z ufnością do drugiej osoby!!Prostota nie ma tego blichtru wielkopańskiego ale potrafi zachwycić tak jak dziecko nas zachwyca!!!
    Słucham teraz Twojego erotyku - głos Kobiety około 30 letniej, ale mogę się mylić- dawno już wyszedłem z prawy rozpoznawania wieku dziedczyna na podstawie wizualnej.Myślę że wiem co chciałaś zapisać by zatrzymać te ulotne chwile a to świadczy że świadomie przeżywasz swoją miłość!Chyba skorzystam z Twojego pomysłu by zapisać to co jest ,,po"
    Pozdrawiam- ale na ucho możesz mi powiedzieć ile to wiosen.

    autor Zbigniew

    blog: www.zgluszczyk.pl

  • dodano: 16 października 2012 21:20

    Nie ja nie będę się obrażać i masz rację, teraz gdy czytam te słowa to są zbyt proste jak na mnie :)

    autor Autor

  • dodano: 16 października 2012 20:38


    Odpowiedziałem też u mnie

    autor Zbigniew

    blog: www.zgluszczyk.pl

  • dodano: 16 października 2012 20:35


    Mina, przeczytałem Twój erotyk ale nadal nie wiem ile masz lat!
    Droga Pani ja wyraźnie napisałem- czytam wasze komentarze- i do tych komentarzy się odniosłem a nie do wpisu głownego!!!
    Pani Poetko ja nie łapię za słowa ale jak pani chce uprawić poezję to należy przykładać znaczenie do słow bo POEZJA to słowami wypowiedziane życie!!!A Paniw swoim komentarzu mówi że : ,,... jedynie co mogę dla niego zrobić to wbijać mu do głowy jak jest dla mnie ważny i co powinien robić aby nie tylko mi było dobrze ale i jemu, bo ja nie potrafię żyć w pojedynkę,"" Facet iteligentny nie potzrebuje by Mu wbijać do głowy!!! Wystarczy czule mu szeptać!!!U żywam słowa -Pani" by uniknąć zarzutu że teraktuję Panią jak ,,gówniarę"!!! Moja jednak inteligencja podpowiada mi , że Pani nie przyjmie tego ze zrozumieniem a raczej jako atak czy coś podobnego- jeśli tak to słowa o K. Szczuce będą nadal aktualne!!!Pozdrawiam i bez urazy!!!

    autor Zbigniew

    blog: www.zgluszczyk.pl

Zapamiętaj Nick

Zapamiętaj Blog

Wstaw emotikona

Akceptuję regulamin i zobowiązuję się do przestrzegania jego postanowień.

sobota, 24 czerwca 2017

Licznik odwiedzin:  3 183 309  

O moim bloogu

Zbyt dużo, by pisać! :-) Zbyt mało, by dokładnie określić ;-) Choć jedno Wam powiem. Moje artykuły, prace, szkice, projekty, filmiki powstają pod wpływem różnych myśli i są kolejnym doświadczeniem...

więcej...

Zbyt dużo, by pisać! :-) Zbyt mało, by dokładnie określić ;-) Choć jedno Wam powiem. Moje artykuły, prace, szkice, projekty, filmiki powstają pod wpływem różnych myśli i są kolejnym doświadczeniem mojego życia. Wszystkie są pewnym przekazem mnie samej, albo powstały by po prostu istnieć! Do wpisów serdecznie zapraszam.

schowaj...

Statystyki

Odwiedziny: 3183309

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Ulubione strony

...TWÓRCZE OPOWIADANIA

...ZBIORY TWORÓW MOJEGO AUTORSTWA

AUDIOBOOKI MINA WETP

BLOG KONKURS

BLOG ROKU 2012

FILMY PRODUKCJI MINA WETP

Korzystam

MOJE WIERSZE NA MP3

NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

NOWE ARTYKUŁY

Odwiedzane

POMOC INNYM

Powiązane bloogi

ULUBIONE ARTYKUŁY INNYCH

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:


Darmowe fotoblogi