Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 254 990 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
STATYSTYKI GOOGLE -
1 313 827

TAJEMNICE MÓZGU FACETA - Czym zajęty jest mózg mężczyzny przed, w trakcie, oraz zaraz po z

wtorek, 28 maja 2013 10:03
Skocz do komentarzy

tajemnice mózgu faceta minawetp2

 

 

 

Ostatnio ze starych gazet wygrzebałam bardzo interesujące zwierzenia mężczyzn dotyczące ich myśli, pragnień przed, w trakcie oraz zaraz po zbliżeniu cielesnym z kobietą, są to wypowiedzi facetów w kategorii wiekowej od 20 tego do 30 roku życia. Ciekawi mnie jednak, jak bardzo różnią się myśli faceta w średnim wieku, a może jego mózg odbiera wszystko podobnie a organizm potrzebuje tego samego?

 

 

Oto, o czym myśli facet, czego pragnie w różnych sytuacjach związanych z kobietą dotyczących uniesień cielesnych:

 

Z powodu przeniesienia bloga na własną domenę, proszę i zapraszam na ten i nowe wpisy na www.minawetp.pl

 

PRZEJDŹ ABY CZYTAĆ DALEJ ARTYKUŁ:  

http://minawetp.pl/wszystkie-artykuly/tajemnice-mozgu-faceta-czym-zajety-jest-mozg-mezczyzny-przed-w-trakcie-oraz-zaraz-po-stosunku/

 

 

informacyjnie: NA MINAWETP.PL zostały opublikowane nowe wpisy tj. 

PENISY ZWIERZĄT O DZIWNYCH KSZTAŁTACH  - ZASKAKUJĄCE...BO JEST ICH TROCHĘ

penisy kaczki.jpg

 

6 PRIORYTETOWYCH ZASAD JAZDY SAMOCHODEM KOBIET

Podtytuł: ( Dlaczego być może kobiety nie powinny jeździć samochodem)

 

11 RÓŻNIC W ŻYCIU CODZIENNYM MIĘDZY KOBIETAMI A MĘŻCZYZNAMI

kobieta_i_mezczyzna_wkuchni_2013-11-30_11-29-39_middle

 

Skocz do artykułu:

CAŁA PRAWDA O PRZYRZĄDZIE MĘSKOŚCI

  

II CZĘŚĆ MYŚLI FACETA: UWAGA - TO DZIEJE SIĘ W MYŚLACH FACETA JUŻ PO 40 STCE I POWYŻEJ

 

 

 

Kontakt:

minawetp@wp.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

Podziel się
oceń
43
35



Więcej na ten temat


Komentarze do wpisu

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 01 sierpnia 2016 20:50

    ok dobry wpis

    autor pisarz3488

    blog: http://www.autoliquidazione.com/blog/entry/pisanie-prac-licencjackich-cena-1.html

  • dodano: 23 lipca 2016 3:31

    super wpis

    autor doda2473

    blog: http://115211205.ys.nb35.net/comment/html/?7058.html&page=

  • dodano: 03 czerwca 2016 14:20

    OK WPIS

    autor witek5655

    blog: http://team-frogs.com/index.php?file=Members&op=detail&autor=apezotagi

  • dodano: 15 lutego 2014 0:18

    NIE ROZUMIEM SWOJEGO CHLOPAKA. MYSLE ZE ON MNIE OKLAMUJE:(

    autor HIPHOP

    blog: 123456789

  • dodano: 26 lipca 2013 14:16

    świetne!!! wreszcie jakieś przemyślenia bez przekleństw i określania części ciała kobiety itp. w sposób wulgarny

    autor ian

  • dodano: 17 czerwca 2013 10:19

    fajnie napisane

    autor fffffffffffff

    blog: f

  • dodano: 17 czerwca 2013 10:15

    fajnie napisane

    autor aga

  • dodano: 17 czerwca 2013 8:37

    haha jakże trafne przemyslenia

    autor karol

    blog: http://agregaty.biz

  • dodano: 17 czerwca 2013 8:31

    Władek lat 97 myśli pewnie o innych sprawach. Spytam się go przy okazji...

    autor Adela lat 73+

    blog: protestadeli.blogspot.com

  • dodano: 07 czerwca 2013 23:25

    interesujace, ale wydaje mi sie ze to raczej wlasnie myslenie mlodszego chlopaka moj partner ma 31 lat, ale po przeczytaniu tego artykulu a tego o mysleniu 40 latkow, mam wrazenie ze w sprawach seksu blizej mu do 40 myslisz ze to mozliwe? zeby facet w takim wieku mial, ze sie tak wyraze "dosc seksu"..?

    autor she

  • dodano: 07 czerwca 2013 8:51

    to fakt świetny blog,tak po prostu jest .A wszyscy przeżywają to bardzo podobnie mniej lub więcej

    autor karmel

    blog: blog.pl

  • dodano: 04 czerwca 2013 22:27

    słaby wpis :/

    autor Artur

    blog: http://loanfinancingguide.blogspot.com/2013/06/grgrg4.html

  • dodano: 04 czerwca 2013 15:41

    żal

    autor Artur

    blog: http://aquarium-database.blogspot.com/2013/06/ujyu5.html

  • dodano: 04 czerwca 2013 10:06

    Czesiu ja już wszystko przeniosłam ale nic nie zmieniam, nowy funkcje są minimalistyczne, na niekorzyść mam nadzieje że to tylko początek i poszerzą to, z wielu funkcji korzystałam, których w nowej wersji nie ma. Tapety ładne, więcej widoków, zdjęć profesjonalnych ale czy będzie lepiej, na razie widzę spadek na minimalistyczne. Pozdrawiam

    autor minawetp

    blog: minawetp2.bloog.pl

  • dodano: 04 czerwca 2013 10:03

    dobrze, że jesteś w ikonowych zajawkach i dobrze, że masz mnie w linkach, dzięki temu łatwiej mi się odnaleźć. Co sadzisz o nowej szacie WP:). kiedy się przeprowadzasz:)).

    autor czesia

    blog: objazdowy.bloog.pl

  • dodano: 04 czerwca 2013 9:16

    ktso tu napisal ze jara sie szluga, zgadzam sie morda z Toba a nie jakies k... kanapki (ze względu na przekleństwo komentarz został zmoderowany)

    autor wariacina

  • dodano: 01 czerwca 2013 9:08

    opis przeżyć mlodego meżczyzny , by nie rzec chłopca . dojrzały pan ma zdecydowanie iine odczucia.

    autor starszy

  • dodano: 01 czerwca 2013 8:59

    jak myślę żeby jak najszybciej się to skończyło i żebym mógł rozpocząć następna butelek piwa z kawałkiem śledzia marynowanego.

    autor Jurnys

  • dodano: 01 czerwca 2013 8:38

    Zaskoczyły mnie te wszystkie informację...
    wydaje mi się, że jest w tym ziarenko prawdy
    pozdrawiam
    świetny blog ! :)

    autor Kasia

    blog: http://www.sisi-sisi-cesarzowa.blog.onet.pl/

  • dodano: 01 czerwca 2013 7:29

    o czym ja myślę ............to chyba normalne by kobietę doprowadzić do orgazmu.Wtedy jestem spełniony.Ale ostatnio to partnerka ma 3 a ja jeden to nie sprawiedliwe.

    autor mariusz

Zapamiętaj Nick

Zapamiętaj Blog

Wstaw emotikona

Akceptuję regulamin i zobowiązuję się do przestrzegania jego postanowień.

środa, 28 czerwca 2017

Licznik odwiedzin:  3 185 034  

O moim bloogu

Zbyt dużo, by pisać! :-) Zbyt mało, by dokładnie określić ;-) Choć jedno Wam powiem. Moje artykuły, prace, szkice, projekty, filmiki powstają pod wpływem różnych myśli i są kolejnym doświadczeniem...

więcej...

Zbyt dużo, by pisać! :-) Zbyt mało, by dokładnie określić ;-) Choć jedno Wam powiem. Moje artykuły, prace, szkice, projekty, filmiki powstają pod wpływem różnych myśli i są kolejnym doświadczeniem mojego życia. Wszystkie są pewnym przekazem mnie samej, albo powstały by po prostu istnieć! Do wpisów serdecznie zapraszam.

schowaj...

Statystyki

Odwiedziny: 3185034

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Ulubione strony

...TWÓRCZE OPOWIADANIA

...ZBIORY TWORÓW MOJEGO AUTORSTWA

AUDIOBOOKI MINA WETP

BLOG KONKURS

BLOG ROKU 2012

FILMY PRODUKCJI MINA WETP

Korzystam

MOJE WIERSZE NA MP3

NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

NOWE ARTYKUŁY

Odwiedzane

POMOC INNYM

Powiązane bloogi

ULUBIONE ARTYKUŁY INNYCH

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:


Darmowe fotoblogi